Suosituimmat sivut

Blogitekstisuositus

Raparperipiirakka

Raparperipiirakka , johon jää koukkuun. Tämä ohje on juuri sellainen. Meillä näitä pellillisiä on syöty  kymmeniä tämän kesän kuluessa. Muu...

toukokuuta 06, 2012

Superkuu


Superkuu. Höh, odotin jotain superimpaa. Kuu oli kaunis, mutta odotin kaiken hehkutuksen perusteella suurempaa ja superimpaa.

Superkuuta seurasi supersunnuntai. Mä olen poistanut olohuoneesta mun paloista kootun kokolattiamaton, kuurannut juuriharjalla parketin, siirrellyt sohvia ja hillunut mittanauhan kanssa Coldplayn tahdissa. Lattia ei ole kaunistunut mattojen alla, mutta nyt se on ainakin puhdas. Mä aloitan siedätyshoidon itseni ja lattian kanssa. Jos aika tekisi tehtävänsä ja meistä tulisi parhaat kaverukset! Ha, vitsivitsi! ;D Kuu taisi sekoittaa mun pääni.

Nyt olisi tarkoitus supertampata ne matot ja tunkea ne johonkin säilöön. Paitsi, että mun supervoimat katosi yht'äkkiä. Auttaisikohan kuppi kahvia?