Suosituimmat sivut

Blogitekstisuositus

Raparperipiirakka

Raparperipiirakka , johon jää koukkuun. Tämä ohje on juuri sellainen. Meillä näitä pellillisiä on syöty  kymmeniä tämän kesän kuluessa. Muu...

lokakuuta 03, 2010

Hidasta



Minulla on ollut tapana jopa vähän kehuskella, että en koskaan sairastele. En ennen sairastanutkaan. Nyt iski sellainen flunssa, että taitaa kehuskelu jäädä. Pää on kuin Haminan kaupunki ja kolmen metrin kävely hengästyttää. Viikonlopuksi olisi ollut niin paljon mukavaa puuhasteltavaa ja vaikka mieli tekisi niin kroppa pistää hanttiin. On tyydyttävä loikoiluun sängyn pohjalla. Olo on kuin hidastetusta filmistä tai kuin seisahtuneella vedellä.



Olen saanut jo viikkoja sitten haasteen, jossa oli tarkoitus paljastaa 7 asiaa itsestään. En tiedä keksinkö niin montaa uutta, mutta koitetaan. Terveiset Marielisalle ja Niinalle! :)

1. Jonotan ensi kesäksi vuokraviljelypalstaa innokkana.

2. Minulla ei ole koskaan ollut omaa lemmikkiä. Tällä hetkellä meillä on koirakuumetta. Ihan pientä pikkukoirakuumetta. ;)

3. Kärsin ajanpuutteesta ja liian vähistä viikonpäivistä (varsinkin viikonloppuisin)

4. Työskentelen upeassa ja ainutlaatuisessa naisryhmässä, jollaisia en usko olevan kovin montaa olemassa.

5. Vanhukset saavat minut liikuttumaan.

6. Olen heikkohermoinen, mutta samanaikaisesti hämmästelen, miten paljon kärsivällisyyttä olen saanut vuosien saatossa.

7. Haluaisin oppia valokuvaamaan.


Toivottelen sinulle leppoisaa viikkoa!
nappaa haaste mukaasi