elokuuta 27, 2009

Tuunailua ja Oleilua




Minulla on ruhtinaallinen kolmen päivän vapaa. Olen suunnitellut vaikka mitä tekemistä. Kova tarve tehdä jotain luovaa ja suunnitella omia projekteja.


Löysin kaappeja siivotessa tälläisen puisen viinilaatikon, jonka olen säästänyt. Ostin siihen tänään saranat ja yritän tehdä siitä tuollaisen hienon aarteidensäilytyslaatikon. 


TV-taso löytyi lähetystorilta. Hioin ja maalasin sen valkoiseksi. Tänään löysin mieleiseni vetimet laatikoihin. Olen oikein tyytyväinen ja se on kauniimpi kuin tuo hökötys sen päällä. Entinen taso oli ihan yhtä rumilus kuin televisiokin. TV luultavasti asuu meillä kunnes pimahtaa. "Kestävää kehitystä", jota kutsutaan myös rahapulaksi.


Before:


and after:


Tässä kaksi kivaa tapettikuosia. Ne ovat vähän kuin Yin ja Yan. Olen huomannut pitäväni heijastavista pinnoista myös tapetissa.  En osaa päättää kummasta pidän enemmän. Ehkä juuri siksi kumpikaan ei löytänyt paikkaansa meiltä. Ja loppujenlopuksi meillä on aika vähän seiniä, joita voisin edes tapetoida. Tulee liian levotonta, jos tapettia on liikaa. Cole & Sonin tapetti "Cow Parsley" tulee eteiseen ja luulen ettei muita enää tule. Mutta eipä sitä koskaan tiedä, mieleni muuttuu aika nopeasti toisinaan. Joten parempi on olla sanomatta ei koskaan. ;)


Siivotessa löytää kaikenlaista. Miten kaunis onkaan tämä Tanskan kolikko. Sydämet ja kaikki! 




"Henkilökohtainen kokkini" laittoi ruoaksi suussasulavia syksyn juureksia ja vihanneksia uunissa. Ne maistuvat aina vaan yhtä ihanille!






Ja ruusut jatkavat kukintaansa! :)